Veb saytınızın trafikini artırmaq üçün məsləhətlər - Webaku.az SEO
lang lang

Peşəkar heyətimiz ilə birlikdə müştərilərimizin bütün veb dizayn ehtiyaclarını qarşılamaq üçün faydalı və funksional xidmətlər göstəririk

Əlaqə

Ünvan

Baki

Bu blog yazısında siz, SEO üçün məzmununuzu təkmilləşdirməyə və veb saytınıza daha çox trafik çəkməyə kömək edəcək bir neçə məsləhət əldə edə biləcəksiniz.

DOĞRU AÇAR SÖZLƏRİ AXTARIN
Açar sözlər hər hansı bir SEO strategiyasının əsasını təşkil edir. Onlar veb saytınızı axtarış motorları üçün optimallaşdırmağa imkan verir. Beləliklə, müvafiq axtarış sorğuları daxil edildikdə, ziyarətçilər məzmununuzu tapa bilər. Axtarış motorları üçün məzmununuzu optimallaşdırmaq üçün ilk addım açar söz araşdırması etməkdir. Bu, hədəf auditoriyanızın hansı açar sözlər və ifadələri axtardığını müəyyən etməyə və məzmununuzu buna uyğun tərtib etməyə kömək edəcək.

Hansı açar sözlərin hədəf alınacağını müəyyən etdikdən sonra onları yüksək keyfiyyətli məzmunda istifadə etməyə başlaya bilərsiniz. Siz Google Açar Söz Planlayıcısı və ya Semrush kimi açar söz tədqiqat alətlərindən istifadə edə bilərsiniz. Bunlar potensial müştərilərinizin axtardığı xüsusi ifadələri müəyyən etməyə və məzmunu buna uyğun tərtib etməyə kömək edə bilər.

UNİKAL MƏZMUN YARADIR
Veb saytınızda nə qədər unikal, yüksək keyfiyyətli məzmun yaratsanız və dərc etsəniz, axtarış motorlarının saytınızı ən yaxşı nəticələrdə sıralaması bir o qədər çox olar. Google kimi axtarış sistemləri istifadəçilərə dəyər verən unikal, yüksək keyfiyyətli məzmunu sevirlər.

BAŞLIQLARINIZI VƏ ALT BAŞLIQLARINIZI OPTİMALLAŞDIRIN
Başlıqlar və alt başlıqlar məzmununuzun vacib komponentləridir. Onlar məlumatı strukturlaşdırmağa kömək edir və axtarış motorlarının əsas anlayışları başa düşməsini asanlaşdırır. Əsas başlığınız üçün H1 teqlərini və alt başlıqlarınız üçün H2 teqlərini istifadə edin. Mövzunuzla əlaqəli açar sözlərdən istifadə edərək aydın başlıqlar yaradın.

META TƏSVİRLƏRƏ DİQQƏT EDİN
Meta təsvirləri axtarış motoru nəticələrində görünən məzmununuzun qısa xülasəsidir. Səhifənizin nə haqqında olduğunun anlıq görüntüsünü təqdim edir. Onlar istifadəçilərə linkinizi klikləyib klikləməyəcəyinə qərar verməyə kömək edir. Saytınızdakı hər bir səhifə üçün meta təsvirləri müəyyənləşdirin ki, Google hər səhifənin məzmununu düzgün indeksləşdirə bilsin. Meta təsvirləriniz qısa, ən çoxu 160 simvoldan ibarət olmalıdır. Təsvirlərinizin cəlbedici olduğundan və müvafiq açar sözlərdən ibarət olduğundan əmin olun.

MEDİA ŞƏKİLLƏRDƏN İSTİFADƏ EDİN
Şəkillər və videolar məzmununuzu izləyiciləriniz üçün daha maraqlı edəcək. Bu, axtarış nəticələrində veb saytınızın performansını yaxşılaşdırmağa kömək edəcək. Təsviri fayl adları, alt teqlər və sxem işarələmələrindən istifadə edərək onları axtarış motorları üçün optimallaşdırdığınızdan əmin olun.


KONKRET VƏ HƏDƏFLƏNMİŞ SÖZLƏR

Ziyarətçilərin diqqətini cəlb etmək üçün rəqabətin artdığı bir dünyada bizneslər öz vebsaytlarına trafik cəlb etməyə kömək edə biləcək daha konkret və hədəflənmiş açar sözlər axtarırlar. Bunlar “necə” və ya “ən yaxşı” kimi əlavə təsviri ifadələrdir. Bu, axtarış motorlarında sıralanmanıza və xüsusi sualları olan daha çox istifadəçi tərəfindən tapılmağınıza kömək edə bilər.

SƏSLİ AXTARIŞ OPTİMİZASİYASI
Səsli axtarış sorğuları  veb-saytın və ya məzmunun optimallaşdırılması prosesidir. O, insanların axtardığı məzmunu müəyyən etmək üçün səsli axtarışlar haqqında məlumatları təhlil etmək üçün istifadə olunur. Daha sonra həmin məzmunu təkmilləşdirmək və ya axtarış niyyətinə uyğun gələn yeni məzmun yaratmaq üçün işləməyi əhatə edir. Səsli axtarış Amazon Echo və Google Home ilə getdikcə populyarlaşdı. Səsli axtarış üçün optimallaşdırma marketinq səylərinizi artıra bilər.

YENİLİKLƏRƏ DAİM AÇIQ OLUN

Axtarış motoru alqoritmləri daim yenilənir. Buna görə də SEO-da ən son ən yaxşı təcrübələrdən xəbərdar olmaq vacibdir. Bu yeniliklərdən xəbərdar olmaq üçün daim axtarışda olun. Konfranslarda və vebinarlarda iştirak edin. Sosial mediada ekspertləri izləyin. Ən son tendensiyaları oxuduqdan sonra veb saytınızı nəzərdən keçirin və onun mobil optimallaşdırma və sayt sürəti kimi ən son ən yaxşı təcrübələrə uyğun olduğundan əmin olmaq üçün dəyişikliklər edin. Ən son tendensiyalar haqqında məlumatlı olmaq sizi rəqiblərinizdən bir addım önə çıxarır.